Söndagen bjuder på...

..städning på vinden och lite bakning skulle jag tro! Än så länge har jag diskat och röjt lite allmänt + kollat klart på filmen som jag somnade från i går kväll. Vi klämde två filmer som de sanna "cineasterna" vi är! Första var "Unstoppable" med Denzel Washington och Chris Pine. Mycket spännande film men ett mkt förutsägbart slut! Men helt klart sevärd. Sedan drog vi även igång "The Other Guys", en komedi med Will Ferrell och Mark Wahlberg. Ja, Mark Wahlberg - lite otippat i en komedi men de var geniala! Haha.. Men det var helt klart de sista 20 minuterna som gjorde filmen sevärd... Will Ferrell är grym! :-) Ja, i går somnade vi båda framför TV:n och jag vaknade 04:40 i natt - fortfarande i soffan... Så det var bara att gå upp och dra ett par tag med tandborsten och sedan lägga sig. Jesper var duktig i dag, kom upp vid 7-tiden och sedan ut till bygget!

Som sagt; idag ska vinden få sig en omgång, jag hann aldrig med det igår - var på bygget ganska länge och sedan stod handling + matlagning på schemat. Packade några ytterligare lådor igår också.. Hann med en sväng till Rusta också och köpte denna "vedkorg";





Endast 149 kr på Rusta. Det är en sån där korg som är tillverkad av gamla bildäck. När de kom för några år sedan minns jag att de var svindyra. Detta är kanske inte en "äkta" sådan korg, men den funkar tycker jag!

När jag & Lisbeth var på Överskottsbolaget förra helgen, så inhandlades även ett par "plastkorgar" som kanske kan komma till användning i trädgården eller kanske som tvättkorg?



Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0