Ny vas & fix med handtag

I helgen inhandlades en ny vas på Blomsterlandet när jag och Lisbeth var där. Har länge tänkt köpa en stor och hög vas. Kikade på det när jag var på IKEA sist, men hittade ingen tillräckligt hög. Men på Blomsterlandet så fanns den!



Tänk er den med fina vita, eller kanske limegröna gladioler i sommar! Eller kanske körsbärsris/videkvistar.. så fint!

I dag har jag varit ute på bygget en sväng. Har legat hemma i magsjuka och i dag mådde jag tillräckligt bra för att ta mig ut till bygget en sväng på eftermiddagen. Imorgon ska jag till jobbet igen! Ska bli gött att komma igång igen!
Jesper har fixat med handtaget till den andra dörren idag.. så här såg det ut! ;-)



De har även meckat med pannan, fixat med räcket till trappen och Jesper har visat mig den belysning som han hade tänkt sig i trappen. Först tyckte jag lampan lyste för starkt, men man kunde dimra den, så det blir nog fint! Pappa har varit ute och målat och fixat och donat så i morgon blir det nog dags för tapetsättning! Kul! Jag har en fullspäckad dag i morgon; först jobba till 18,30 och sedan handla inför helgen och förbereda min sedvanliga tur till återvinningcentralen på lördag! På fredag bär det nämligen av till Göteborg på kvällen, så då blir det inte mycket gjort här hemma!

Jesper har ännu inte kommit hem och klockan är över 23 på onsdagskvällen. Får slå en signal och se till att han pallrar sig hem snart!

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0