Nya pryttlar!

Då jag inte har så mycket nya bilder från bygget att visa er så tänkte jag visa de senaste inköpen till huset...



Karro var på MIO häromdagen som hade en grym rea - ord.pris på denna fräcka lampa 790 kr, pris nu; 70 % rabatt = 240 pengar! Som hittat! Tack Karro för du fixade! :)



Fina stålgalgar från IKEA, 59 kr/ 5 st. Underbart fina "pärlgalgar" från Lisbeth Dahl, inhandlade på Paus i Breared, 45 kr/st. Tänkte att de passar bra i hallen, snyggt att blanda upp det hårda med lite mer mjuka detaljer!..



Superfin kaffeburk + teburk, inhandlade på Cervera. Tror de kommer passa perfekt i mitt fina kök! Tror jag betalade 89 kr för den stora och 59 kr för den lilla.


Kommentarer
Postat av: Karro

Sicken juste syrra du har.. Du glömde att nämna att jag även inhandlat metall galjarna. ;)

2011-02-03 @ 19:00:53
Postat av: Johanna

Ja,just det!.. Det stämmer! :)

2011-02-04 @ 21:03:28
URL: http://backakersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0