Vilken dag!

Vilken dag jag har haft idag... Först försov jag mig och kom sent till jobbet. Halvvägs ner till jobbet inser jag att jag har glömt påsen med dagens lunch i - den står i hallen!.. Resten av dagen flöt på rätt så lungt och sedan skulle jag gå hem. Det regnar ute.. förbannade mig själv för att jag hade glömt paraply.. men men, bara att ducka och småspringa hem. Möter upp Jesper hemma och precis samtidigt som jag kliver innan för dörren kommer jag på att jag visst lade ner ett paraply i väskan i morse!.. *grrr*

Glädjande nog har Jesper idag i alla fall hämtat vår fina köksfläkt! Så nu står en suuuperstor kartong i vårt vardagsrum!... Jisses vad tung den var att kånka upp.. och sedan ska den ner igen! Phjuh!



Diabol vit med alulook från Fjäråskupan, inköpt på Elon Trivas i Varberg.

På lunchen (som blev en supergod sallad på Campino..så det löste sig ju i alla fall) så stack jag & kollegan Johnnie ner till Espresso House eftersom han var så himla sugen på en riktig latte.. Jag smög in på Village också en sväng och slog till på dessa supersöta ugglor som jag kikat på ett par gånger. Visst är de söta?!



129 kr/styck kostade de fina små ugglorna i lite retrostil. Eller "kult" som mamma hade sagt! ;-)

Fick också med mig vårens katalog från Village. Mycket fint i den... Passar himla bra att flytta på våren inser jag nu! :-)


Kommentarer
Postat av: KARR

2011-02-03 @ 18:57:02
Postat av: Karro

Ja verkligen kult.. ;)

2011-02-03 @ 18:57:29
Postat av: Johanna

Haha.. sannerligen! :)

2011-02-04 @ 21:02:29
URL: http://backakersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0