Tisdag 22e feb & lite blandat

Idag har Jesper gipsat klart i tvästtstugan och monterat skjutpartiet.. så här fint blev det:



Sett från hallen och ut i tvättstugan...



Sett inifrån tvättstugan...



Snyggt!:-)

När vi nu har nya fina badrum att använda oss av (ja, inte just nu men snaaart) så behövs så klart lite fina handdukar. Att hänga in "gammal skit" känns inte aktuellt! :) Har inhandlat lite olika nya, bla från ICA Hajen av alla ställen + IKEA. Hittade idag superfina handdukar på Hemtex (som hade 20 % rabatt just nu, passa på...)...



Två badlakan, två handdukar + en gästhandduk i cerise...

På alla ♥-dag fick jag en fin bakbok a la Leila från Jesper & på Gekås köpte jag denna fina burken..



Ställde upp boken på mina tavellister som jag har nu i köket i lägenheten. Tror nog att vi kommer att ta med oss dessa lister, eller köpa likadana nya, och sätta i huset. Passar bra på den lilla väggen ut mot vardagsrummet tror jag.



Detta blev ett sent inlägg! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0