Till duschen...

Till duschen har det nu inhandlats ett par stycken schampoo/balsam/duschtvåls-hållare. Svårt att hitta snygga sånna tycker jag så jag satsade på denna variant från Koziol som är fin o enkel.



Det blev denna i transparent...



Som ni ser går den att använda på många sätt!...



Bilderna är från favoritsaker.se och det är också därifrån jag har köpt dessa behållare. Pris per styck 179 kr.

Det jag letar efter nu är toalettpappershållare. Både att liksom ha den "aktiva" rullen på men även att ha extrarullarna på! :) Vill ha enkel design med raka linjer och gärna i borstad metall. Har googlat men hamnar för det mesta bara på badrumsbutiken.se och där har de inte så roliga sånna detaljer. Är det någon som har några tips på någon bra webshop där man kan hitta såna här saker?

// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0