Mot Gekås!

Helgen har spenderats på bygget o i Veddige. Idag vaknade vi till liv vid 9-tiden, men jag sa att "vi sover 5 minuter till".... De fem minuterna blev till två timmar (!) och jag o Jesper masade oss upp vid 11-tiden! Vid det laget hade pappa hunnit sticka till affären och köpa färska frallor, koka ägg o fixa kaffe! Vilken go start på dagen!

Jesper har varit några timmar på bygget, fixades med fönsterbänkarna.. Verkar vara ett jidder det där. Viktigt att det blir rakt och så vidare. Har inga roliga kort att bjussa på idag men hela övervåningen är nu målad en gång! Ja, om man bortser från klädkammaren som inte är spaklad o slipad ännu.. Men det blir påbörjat imorron!

Imorron har jag å Lisbeth bestämt att vi sticker till Gekås!



Jag har en del grejer som jag behöver ha till huset, t.ex. nytt strykjärn + strykbräda, taklampor till smårummen på andra våning och lite städgrejer. Så jag tänkte att man kan ju börja titta på Gekås som ju alltid har mycket fint! :) Så imorgon blir mitt presentkort säkert välanvänt! Såå.. lite mer roliga bilder väntar nog i morgon alltså!.. :)

Kommentarer
Postat av: lotta

Vad fint huset verkar bli! Jag kommer klart kika in här flera gånger :) Jag är ute efter att måla en sådan världskarta, och googlade på de, då hittade jag hit! Trevlig helg! //Lotta

2011-02-18 @ 21:32:18
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Lotta!

Välkommen hit, kul att du tycker det verkar bli fint! Själv är jag väldigt nöjd och längtar efter inflyttning! :)

Ska kolla in din blogg också!

// Johanna

2011-02-18 @ 23:58:52
URL: http://backakersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0