Lördag 19e feb

Ja, då är det lite drygt två månader kvar till inflytt! Vår kamera har inte tittat fram ännu, så därför bjuder jag på några kort från mobilen (som jag äntligen fått kopplat in till datorn.. förstår egentligen inte vad det jobbiga är i det?!).



Riktigt schyst med takfönster i entrén tycker jag! Blev riktigt snyggt nu när de är målade och så med... Härlig helg det varit med strålande sol & blå himmel.



Har inte visat vår klinker i hallen heller. Detta är "fintentrén" o det är samma klinkersplatta som vi har på lilla toan på första plan. Här har vi dock en annan fog, en helt svart. Blev superfint! Detta var gjort sedan innan, i helgen har Magnus lagt klinkersen i tvättstugan.

Har ju inte fått visat er några inköp från Gekås, detta eftersom kameran är borta!...
Så här såg våra vagnar dock ut när vi kom ut från affären...



Det mesta var mitt ska tilläggas...
Får återkomma med mer bilder på det som inhandlades...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0