Sista dagen innan allvaret....

Sista dagen idag innan allvaret & vardagen kommer igång igen - imorgon börjar både jag & Jesper jobba igen... Det har varit en kanonskön semester måste jag verkligen säga, som har känts lång! Å det hör ju inte till vanligheterna att man tycker att sin ledighet har varit lång! I oktober drar vi ju även till Cypern i en vecka, så det är ett par månader att jobba och sedan är vi lediga en vecka till! Känns så bra timing på den resan, mittimellan semesterledighet o julen typ.

Vad ska hända nu på hösten då? Ja, husmässigt så är det balkongen som står på tur... vi har beställt räcke från Wall Smide & Karlsson&Dahl Glasmästeri ska göra glasen. Superspännande ska det bli - tror det kommer att bli kanonsnyggt och det som kommer få vårt hus till nästa nivå! Sedan är det så klart även garaget som ska få sig en omgång. Där är ju i stort sett ingenting invändigt gjort, men det ska nog gå ganska fort ändå. Det är ju inte lika "viktigt" med slutfinish och så i ett garage, och det ska inte vara så mycket el och inget vatten..

I övrigt tycker jag att hösten känns som en "nystart", man kommer som sagt in i rutiner igen & man gör nya planer. I mitt fall så ska både ett o två kilon skalas bort och jag vill komma igång med träningen ordentligt, så man orkar mer! Vi får väl se hur det går med det...

Till veckan får jag plocka fram kameran o fota köket (som ni inte har fått se ännu) & även vårt invändiga solskydd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0