Första dagen på jobbet & härliga grannar!

Idag var det dags: första dagen på jobbet efter semestern! Vi somnade ganska sent eftersom vi sov länge på söndagen, men kom trots det upp i hyfsad tid idag! Hallelulja-moment typ! :)

Jesper stack till Ringhals för att gå på kurs då han idag började sin nya anställning på Midroc Electro. Jag hade som sagt ganska god tid på mig i morse och gick ut till bilen vid 10 över 8 (i väldigt god tid med andra ord!). Väl i bilen så startar fanskapet inte!! Vad göra!? Jo, vi har pappas arbetsbil här nu när mina föräldrar är i Spanien så den fick rycka in som min arbetsbil idag! Jag fick ta loss släpet o sedan var det vara att sticka! Vilken tur att den fanns... å att man har testat att både sätta på och ta bort släpet i sommar!.. man kan ju bli arg för mindre. Lade in en statusuppdatering på Facebook att bilen var kajko.. Å fick inte mindre än 4 kommentarer från grannar som mer än gärna hade skjutsat mig till jobbet! Vilka härliga grannar man har ändå! :-)

Min första dag gick annars rätt så bra, hade en hel del mail att kolla över o får fortsätta i morgon. Hann även med att sticka till Friskis & Svettis för att köra ett gympa-pass. Köpte ett månadskort för att testa på Friskis, hittills vderkar det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0