Fina presenter!

Sedan vi flyttade in i huset har ju ganska många varit på besök och vi har fått fina inflyttningspresenter! Första dagen fick vi ett presentkort på Träslövs trädgård från våra båda familjer, det blir nog ett fint träd eller nått i den stilen av det till slut! Vi har fått massor av fina blommor och när jag fyllde år fick jag fina glasburkar av moster Mari-Ann som kombinerad födelsedagspresent/inflyttningspresent.

Nu i torsdags när jag hade kusin/mosterträff så fick vi en superpraktisk och ergonomisk (!) kratta av familjerna Elvesson. TACK!





Av Mari-Ann, Emelie, Ida & lilla Lea fick jag två fina glasunderlägg & en jättesnygg kork att sätta på t.ex. vinflaskan.



Magdalena hade med sig underbara gladioler. Jag köper ofta likadana på torget men då gärna vita eller limegröna. Dessa är lite gul/creméfärgade och jättefina! :) Den fina cerisa vasen som gladiolerna står i har jag fått av SATC-tjejerna Lisa, Jossan & Johanna!



Härliga blommor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0