Dekorfilm...

Nu har vi som sagt fått upp lameller, plissér & rullgardiner i hela huset och det har verkligen blivit kanonbra! Dock så känns det fortfarande som att man inte kan slappa i soffan utan att man känner sig "uttittad" från gatan... Våra dörrar, som heter "Linjalen" (från Bordörren) har ju ett "dekorfönster" i sig..



Karro kom häromdagen på att man kunde sätta en dekorfilm i det lilla fönstret, på så sätt slipper man insyn men får ändå in ljus och får en snygg effekt i dörren. Nu sitter jag o surfar runt för att hitta någon bra dekorfilm att sätta dit. Vill ha en enkel fönsterfilm, som endast är "frostad" - inte med något mönster eller så. Hittar inget superbra just nu, men vet att Karlsson & Dahl i stan har sånt så det får nog bli ett samtal dit. Ska bara mäta lite mer exakt först! :-) Kan nog blir riktigt bra faktiskt, återkommer när jag vet mer! :)

När jag satt och surfade runt ramlade jag in på inneonline.com och hittade den här väggdekoren..



Bild från inneonline.com. Var inte den cool? Istället för en tavla i vardagsrummet kanske?! :-)

Livsfarligt att sitta och surfa runt på inredningssidor.. man hittar ju sååå mycket som man vill ha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0