Ventura design

Jag o Lisbeth var på Blomsterlandet förra helgen och passade då på att ta en sväng in på Shine. Då noterade jag att den där lampan jag har kikat på - den i silverkrom - var nedsatt till 995 kr. Åh vad jag blev köpsugen! Men; nu har vi ju en lampa till vardagsrummet & vi har ju sagt att vi ska börja med den, så jag fick allt hålla mig! Vi sprang även på en annan lampa som fanns i golvstående och olika storlekar som vanlig "fönsterbelysning" typ. Supersnygg.. Men, det blev inget köp denna gången. Kunde inte släppa tanken på den där snygga golvstående lampan som hade passat så bra i vardsgsrummet... så i torsdags efter jobbet tog jag bilen till Shine och slog till!



Lite sned och vind just nu, men med lite justering o bort med plasten om själva lampskärmen så kommer den bli kanonfin!



Dubbla lager med plast som ska bort..

Lampan kommer från Shine som sagt men är av märket Ventura Design.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0