Val av internetleverantör, telefonoperatör & tv-paket!...

Herre jösses vilken röra.. Eftersom vi har fiber i Bläshammar så går allt via Varbergs Energi, men det finns olika underleverantörer liksom. Sedan finns det inte bara en för varje utan en del olika för varje "delaffär" om man säger så.. Å sedan hittar jag även att det finns färdiga paket också!... Herre Gud - hoppas vi reder ut detta! :-)

Mitt krav är i alla fall att ha både 3:an o & 5:an på TV. Mamma & pappa har en leverantör & min syster en annan.. Å de är väl inte supernöjda någon av dem. Synd att man inte får välja fritt, man blir ju ganska styrd om man säger så.. Men det ska nog gå bra - får se vad jag får ihop..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0