Shopping

Idag var jag o Lisa på nr 5 iväg o handlade inför kräftskivan på fredag. Vi åkte till ÖB o köpte massor av plastglas, tallrikar & dukar. Kommer bli kanon! Fick med oss det mesta, det som fattas och ska kompletteras med är kaffe & bröd. På ÖB hittade jag en stooooor kastrulll, en på 10 liter för endast 199 kr - superbilligt! Slog till på den (ordinarie pris 289 kr -skynd att fynda!).



När jag & Lisa hade handlat klart så käkade jag lite och sedan satte jag mig och skrev en ny handlarlista - i morgon är det ju dags för kusin/mosterträff! Stack till Hajen igen men stannade på Asproths också och shoppade rengöringsmedel till tarkettgolvet. Ja, man får ju inte använda vad som helst på de häringa golven!... På klinkersen har jag ett speciellt rengöringsmedel och nu även till parketten alltså! :) Det är ju bäst att göra som leverantören säger, man vill ju inte att golven ska bli förstörda! Jesper handlade även något som kallas "Refrescher" för parketten, något man ska använda ca 1-2 ggr per år.. Man får väl tänka som så att ju mer man tar hand om sina saker, ju bättre håller det! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0