Shopping på Cervera

Det mesta man gör och tänker på nu för tiden är ju på något sätt kopplat till huset, det går inte att komma ifrån.
Så när jag såg att Cervera hade extrapris på en traktörpanna kunde jag ju inte låta bli att slå till! ;-) I födelsedagspresent har jag redan fått en stekpanna + massa bra kastruller till min induktionshäll men jag ville gärna ha ytterligare en stekpanna, och då gärna med en högre kant. Så detta blev perfa! Inte nog med att det var extrapris - när jag o Jesper fyllde jämnt fick vi ett presentkort av Birgit (Jespers mormor) på Cervera! Så stekpannan kostade nästan gratis!



399 kr på Cervera just nu, tror ordinare ligger på ca 799 kr.



Hittade även dessa superfina bokstäverna! Längtar till nästa jul - som kommer firas i nya huset! :-)

Idag har Jesper börjat på att isolera ytterväggarna ytterligare. Det sista som ska göras innan man sätter gispskivorna.

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0