KÖK!

Ja, jag har inte visat några bilder på köket ännu - bara en liten smygbild häromdagen när ni fick se min nyshoppade lampa. Nu är det i alla fall monterat och tänkte att jag kan bjussa på ett bildregn! Det är så klart en del kvar, bl.a. att montera handtag och justera luckor. Köket är från Marbodal och luckan heter "Sushi Svart Bets". Bänkskivan är vit och heter "Vit struktur". Har valt att ha en alu-kant på bänkskivan eftersom vi ska ha alu-vitvaror (som naturligtvis inte är levererade ännu). Vi kompletterar med en alu-sparksockel o har beställt vita glasskivor att sätta som stänkskydd... Kommer bli så snyggt när det är klart - och jag LÄNGTAR! Fast nu är det inte långt kvar.... Bildregn var det ja! Enjoy!




Får ta ytterligare några bilder i veckan för att visa mera!




Kommentarer
Postat av: Helena

Ängtligen får man se lite bilder! Har väntat och väntat! :-) Snyggt blir det iallafall

2011-03-22 @ 16:17:57
Postat av: Lisa

Jättefint!

2011-03-22 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0