Stockholm Design House

I går när jag var inne på Designbutiken slog jag även till på ett par hängare från Stockholm Design House. Wave heter den och jag köpte den i vitt. Hade en tanke om att den skulle vara snygg att ha i hallen. Ska kolla lite o se vad vi tycker....



Här har vi Wave, fast i svart. Ganska snygg eller? Kostade 525 kr för två stycken, finns att köpa bl.a. på rum21.se och Designbutiken inne i stan.

Frågade Lotta på Designbutiken om vad man kunde ha för några olika hängare och vad som är hett nu. Vi har nämligen funderat på att det kanske inte är så bra att ha hängare rakt mot väggen - vi vill inte paja vår snygga tapet! Tydligen kommer tamburmajorer/rockvakter (eller vad man nu ska kalla dem...) ganska starkt och Lotta tipsade om en snygg o lite annorlunda som var svart o hade läderdetaljer. Lät verkligen kanonsnyggt! Enda kruxet var priset: 8 000 kr! Får se om det blir att behålla Wave:en, om inte till hallen kanske de funkar någon annanstans i huset. Har också funderat lite på att köpa en stor spegel till hallen, detta efter tips från min kära storasyster.. Kanske kan det då bli denna från IKEA:


Spegeln heter Hovet o kostar 899 kr.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejhej grannen! Tror du att du kan hjälpa oss att shoppa inredning sen? Du hittar ju så snajsiga grejer hela tiden ;) Hur som haver, får man vara så fräck och fråga om du inte kan visa lite bilder på hur köket blev?

2011-06-21 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0