Leverans av smygar & fix med isolering o el!

Ikväll har jag varit ute på bygget en sväng.. hjälpte Jesper att dra lite el mellan uttagen och nu är det bara att dra kabel till tryckknapparna & till spottarna kvar tror jag.. Jag fick även i uppdrag att isolera några ett par innerväggar, det gick riktigt bra - men fyyyyy vad det kliar! Usch! Kastade mig in i duschen när jag kom hem..

Idag har vi även fått fönstersmygarna levererade..



Jesper & Rolf har isolerat och klädkammaren som ligger i anslutning till tvättstugan blev klar idag!



Det var allt för idag!

God natt! //Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

obs! Duscha för guds skull inte varmt när du jobbat med isolering! Då öppnar du upp så att det kan tränga in i huden... utan skölj av dig i kallvatten först...

Ett hett tips! ;)

2011-01-13 @ 11:37:18
Postat av: Johanna

Ja, det var ett bra tips! Ska tänka på det nästa gång!

2011-01-15 @ 18:08:39
URL: http://backakersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0