Länge sedan...

Nu var det bra länge sedan bloggen uppdaterades... Men efter påtryckningar från mina trogna bloggläsare kände jag mig nödd & tvungen att uppdatera igen! ;-) (Hej Annika! :-D)

Det har återigen hänt en hel del sedan sist o självklart har vår altan blivit klar. Vi har redan haft många goa kvällar på uteplatsen & det känns härligt att bo i hus, särskilt nu på sommaren! Här kommer några bilder från altanen...



Utemöbler inhandlade på Magasin Nord ute vid Varberg Nord. Märket är DaCore o stolen heter Hurricane & stolen Star! Nästa år tror jag det får bli att hitta snygga dynor till våra stolar...



Nyplanterat (för ett bra tag sedan...) & fina ljuslyktor från svärmor! Krukorna är från Gekås o kostade nästan gratis! :)



Afrikanska margueriter har jag planerat & de blommar verkligen hela tiden! Mycket tacksamma.



Sköna solstolar inhandlade på MIO. Det blev en billig variant i år, men som Patrik Tilly alltid säger: Snål spar, fan tar! Å visst var det så även i detta fallet.. en har redan gått sönder. Så det blir nog att inhandla lite dyrare & mer stabila stolar som håller i längden! Märket Fiam har fina & tåliga möbler. Kanske blir att kolla på rean! ;)



I mina plast-krukor planterades rabarber, två sorters mynta, purjolök (ja - det är purjo, jag skriver INTE fel!...), persilja & ruccola. Myntan & rabarbern trivs & växer mkt bra, men byttan med ruccolan & det andra har tyvärr inte funkat lika bra. Har dock fått blodad tand inför nästa år.. då ska jag ha fina odlingsbäddar! :)

Det var allt för idag, får försöka att uppdatera lite flitigare nu framöver! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha ha tror att det är mer än jag som brukar att läsa :), ha d gott! Kram

2011-08-07 @ 11:36:21
Postat av: Johanna

Haha... Enligt statistiken är ni i alla fall ca 17 st som brukar kolla in bloggen.. men man undrar ibland vilka alla är! :)Kram!

2011-08-07 @ 23:49:35
URL: http://backakersvagen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äntligen har du kommit igång igen ;) Jag gillar det!

2011-08-10 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0