Plast & gles!

Hej!

I helgen har det varit fokus på plastning & glesning i taket på andra våning. Tydligen kul att göra (enligt Jesper) och för en annan är det rätt kul också - för det händer verkligen grejer snabbt!







Smidigt att ha en spikpistol - det går väääldigt mycket snabbare! Jag testade ett par gånger, men det var lite läskigt! ;-)



På denna bilden ser man taket i vårt sovrum - där det ska vara öppet upp till nock! Här är det lite knöligare eftersom man måste gå förbi takstolarna... Men fint blir det!

Jag ägnade gårdagen åt att röja lite utvändigt, och städa upp på nedervåningen.



Det är detta jag får ägna mig åt när jag är på plats!.. Ni ser hur det ser dimmigt ut = damm!!

Idag ska vi åka ner till Erik & Therese i Träslövsläge och kolla in deras nya hus. Främst är det elen vi ska kolla in, de har tydligen något nytt märke för styrningen. Snart dags för oss att bestämma oss för vilket märke vi ska ha, så det blir kanon att kolla detta.

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0