Balkong, trappa & resning av förtält!

Vårt stackars förtält har efter helgens hårda blåst tyvärr blåst både ner och sönder.. Men skam den som ger sig, idag fixade jag & Jesper till det igen och hoppas nu att det står bättre pall lite blåst. Vi hade väl inte varit superduktiga med att sätta ner tältpinnarna om sanningen ska fram.. men nu står det nog bra där, hoppas jag! En tältpinne hade blåst sönder helt, får se om vi kanske kan hitta en ny.



Så här tråkigt har husvagnen sett ut ett par dagar!.. Folk måste ha undrat vad vi håller på med!...


Jesper & Rolf har fixat med balkongen hela helgen, och ha fått rest balkarna, satt fästen i väggen och lagt i "baljorna" och så vidare.





Utanför detta fönster skymtar balkongen.

Pappa Bert har bl.a. fixat med en trappa till övervåningen. Väldigt smidigt! Häromdagen lyckades jag klättra upp till andra våning på en stege men kom knappt ner för det var så himla högt och lite läskigt! ;-) Nu kan jag klättra upp & ner hur enkelt som helst - behändigt! :)



Pappa & jag i den fina trappen. Behöver jag skriva att vi ska byta trapp sedan?? ;-)




Så här ser det ut på "andra våning".

Träffade även våra blivande grannar Lina, Jonas & deras lille Algot idag. De var ute tillsammans med sina föräldrar och "stakade ut" var deras hus ska ligga. Spännande!

Nej, nu blir det sängen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: lisbeth

är du säker på att ni inte vill ha kvar den snygga trappan!!!

2010-08-02 @ 22:29:29
Postat av: Johanna

Haha... Ja man kanske skulle avbeställa den som ska vara där. Spara lite pengar på så vis! ;-)

2010-08-02 @ 23:11:55
URL: http://backakersvagen.blogg.se/
Postat av: LOTTA

Ser man på det blev två rader med spottar på andra våningen !



Blir jättebra . Morsan .

2010-10-26 @ 02:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0