Mer verktyg - mot Skene Järn!

Denna helgen hade Skene Järn hela 15 % rabatt på väldigt mycket i sitt sortiment så jag och Jesper passade på att sticka dit för att se om de hade något att slå till på. Jesper har snackat om att en kap- och girsåg hade varit bra att ha och en sådan blev det! =)



Här har vi underverket, monterat och "klart" i vår lägenhet!



En Bosch GCM 8S Professional med tillhörande bänk Bosch GTA 3700 Professional!
En mans våta dröm när det gäller vertyg!... ;-)



Den har laser så man kan kapa rakt och rätt!





Det blev även en snygg bricka till mig! :)

Märkte att Skene Järn är stället man ska åka till om man vill kunna köpa vad som helst under samma tak! De har verkligen allt!! Nu var vi lite sena och hann inte kolla så mycket tyvärr.

Idag har vi grejat mest hela dagen; Jeppe har hjälpt pappa med muren och jag har städat lägenheten + varit å handlat. Vad har ni gjort?

// Johanna

Kommentarer
Postat av: Karro

Ååå en proffesionall.. Jag tror jag dör.. ;-)))

Snygg bricka bye the way.. Liknar min.. Pöss

2010-04-28 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0